Konu
Günün bomba Msn'si :D
08-10-2007, 13:51:55
#19
dEaTh
msn 2002 kayıtlı sand'a girmez Felanda Deseydi
))))
arkadşin satış Kabiliyeti pek yok
ama Koptum gülmekten..