• 08-10-2007, 13:51:55
    #19
    msn 2002 kayıtlı sand'a girmez Felanda Deseydi ))))
    arkadşin satış Kabiliyeti pek yok
    ama Koptum gülmekten..
  • 08-10-2007, 13:57:19
    #20
    Üyeliği durduruldu
    takdir e şahan Teşekkürler GÜlmesekde Tebessüm ettik...Ama fikir çok güzel Bu yazıları okumak ve tebbessüm etmek yarım saat tebessüm etmekden daha güzeldir
  • 08-10-2007, 13:58:20
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arada çıkıyor böyle sivrizekalılar
  • 08-10-2007, 14:15:48
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Sadece Türkiye'de olur böyle şeyler
  • 08-10-2007, 14:21:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Adam işini gayet ciddi yapıyo ha :=)
  • 08-10-2007, 14:23:54
    #24
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    spamda yapacak vay
  • 08-10-2007, 14:30:30
    #25
    yaw msn prsine falan nerden bakılıyo :P
    bende satacam iyi fikir
  • 08-10-2007, 14:51:39
    #26
    pr de son nokta olmalı
  • 08-10-2007, 15:44:49
    #27
    ne insanlar var ya bana gelmez böleleri gelsede eğlensem biraz