• 30-09-2012, 20:41:38
    #1
    Birgün amerikalının biri Türkiye'ye gezmeye gelmiş biyerde durmuş bide bakmış bizim köylüler ellerinde kazma kürek habire kazıyorlar
    sormuÅŸ
    -ne yapıyorsunuz siz böyle?
    köylü:
    -yol yapıyoruz demiş
    amerikalı bakmış en önde birde eşşek var merak etmiş yine sormuş:
    -peki o eşek neyapıyor öyle en önde?
    köylü:
    -o demiş buradaki yolları iyi bilir o önden yol gösteriyor biz peşine kazıyoruz
    amerikalı gülmüş:
    -pekii o eşek olmasaydı ne yapacaktınız? demiş
    köylü biraz düşündükten sonra:
    -o zaman amerikadan mühendis getirtirdik demiş.
  • 30-09-2012, 20:58:11
    #2
    iyimiÅŸ
    bu arada amerikalıda iyi Türkçe biliyormuş ha
  • 02-10-2012, 14:42:29
    #3
    Ağa amerikalıymış.
  • 09-10-2012, 12:16:40
    #4
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyimiÅŸ
    bu arada amerikalıda iyi Türkçe biliyormuş ha
    Bizim köylünün ingilizce bilme ihtimali yok diyorsun yani (:
  • 11-10-2012, 02:31:12
    #5
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyimiÅŸ
    bu arada amerikalıda iyi Türkçe biliyormuş ha
    iMpAcK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim köylünün ingilizce bilme ihtimali yok diyorsun yani (:
    Belki İspanyolca Konuşuyorlar Ne Biliyorsunuz
  • 12-10-2012, 21:28:04
    #6
    valla arkadaşlar onu bunu bilmem de fıkrada dil sorunu çıkarttığınıza göre siz olaya fransız olarak bakıyorsunuz
  • 18-10-2012, 10:03:35
    #7
    dil cekiliskisi olmasa guzelmis
    ha amerikali ha essek
  • 24-10-2012, 04:22:22
    #8
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belki eşek amerikalıdır¿
  • 25-10-2012, 00:28:46
    #9
    esek lisans programlarından hangisine gitmiş alamanca indilizce yoksa türevce