Birgün amerikalının biri Türkiye'ye gezmeye gelmiş biyerde durmuş bide bakmış bizim köylüler ellerinde kazma kürek habire kazıyorlar
sormuÅŸ
-ne yapıyorsunuz siz böyle?
köylü:
-yol yapıyoruz demiş
amerikalı bakmış en önde birde eşşek var merak etmiş yine sormuş:
-peki o eşek neyapıyor öyle en önde?
köylü:
-o demiş buradaki yolları iyi bilir o önden yol gösteriyor biz peşine kazıyoruz
amerikalı gülmüş:
-pekii o eşek olmasaydı ne yapacaktınız? demiş
köylü biraz düşündükten sonra:
-o zaman amerikadan mühendis getirtirdik demiş.
Amerikalı eşek fıkrası
8
●478
- 09-10-2012, 12:16:40Bizim köylünün ingilizce bilme ihtimali yok diyorsun yani (:bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2012, 02:31:12bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBelki İspanyolca Konuşuyorlar Ne BiliyorsunuziMpAcK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
