Birşey Olmaz Değil Mi ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Birşey Olmaz Değil Mi ?
21
●
593
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Birşey Olmaz Değil Mi ?
1
2
3
06-10-2007, 20:39:18
#19
yakoSin
Misafir
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim işlemci amd . çabuk ısınıyo allahtan, üşümüyom. kapıyı kapatıyom. ooh miss
benim laptop ta casper
piyasadaki en fazla ısınan aletlerdendir
06-10-2007, 22:08:08
#20
deli dana
izmirli_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biz pişiyoz be dana Daha bi damla yağmur bile görmedik
buraya 2 gündür güzel yağıyor Allah bereket versin. keşke yazın 1 kere böyle yağsaymış
07-10-2007, 11:53:18
#21
saho
Üyeliği durduruldu
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buraya 2 gündür güzel yağıyor Allah bereket versin. keşke yazın 1 kere böyle yağsaymış
Allah'ın işine karışma la
nasip , demek ki yazın sen yoktun ya gidince bereket götürdün malatya ya
07-10-2007, 11:56:59
#22
TRN
saho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah'ın işine karışma la
nasip , demek ki yazın sen yoktun ya gidince bereket götürdün malatya ya
Tokattan mı geliyonda kız sen almuslumusun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler