izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz pişiyoz be dana Daha bi damla yağmur bile görmedik
buraya 2 gündür güzel yağıyor Allah bereket versin. keşke yazın 1 kere böyle yağsaymış