Birşey Olmaz Değil Mi ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Birşey Olmaz Değil Mi ?
21
●
593
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Birşey Olmaz Değil Mi ?
1
2
3
06-10-2007, 18:36:01
#10
deli dana
yakoSin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hemşo elektrik falan çarpar ne olur ne olmaz
elektrik çarpmaz onun dönüştürücüsü girişte elektrik voltajını düşürüyor
sen tepin üzerinde
hiç olmadı bi kova su al içine aleti at fişe takılıyken. ayaklarını sok
06-10-2007, 18:37:03
#11
fatihbaz
lütfen çocuklarınızı pc başından uzaklatırınız.dana nın söylediklerini evde deneyebilirler
06-10-2007, 18:39:19
#12
Streaming
Üyeliği durduruldu
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
elektrik çarpmaz onun dönüştürücüsü girişte elektrik voltajını düşürüyor
sen tepin üzerinde
hiç olmadı bi kova su al içine aleti at fişe takılıyken. ayaklarını sok
bunlarla uğraşma saho.
gel kesiverem boğazını
06-10-2007, 18:40:42
#13
yakoSin
Misafir
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
elektrik çarpmaz onun dönüştürücüsü girişte elektrik voltajını düşürüyor
sen tepin üzerinde
hiç olmadı bi kova su al içine aleti at fişe takılıyken. ayaklarını sok
Demin ayagımı koydum üstüne o dönüştürücünün bi hoş oldum
06-10-2007, 18:42:58
#14
saho
Üyeliği durduruldu
yorumlar için teşekkürler (:
hönk? ölsem iyi olur ama yapılcak 3-5 site kaldı bitsin sonra ölürüz
@dano senden de böle bişi beklenirdi ibiş sen uygulasana onları
@yakoc ölmemek eldemi
ama ölmemeye çalışıyoz işte
06-10-2007, 19:14:39
#15
deli dana
benim işlemci amd . çabuk ısınıyo allahtan, üşümüyom. kapıyı kapatıyom. ooh miss
06-10-2007, 19:38:09
#16
izmirli_
biz pişiyoz be dana Daha bi damla yağmur bile görmedik
06-10-2007, 19:39:30
#17
noxious
çetik giy
bende var üşütmüyo
06-10-2007, 20:35:12
#18
Poyraz
Üyeliği durduruldu
=)))) ısınması için kullandiğiniz çözümler züper
)))))))))
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler