yorumlar için teşekkürler (:
hönk? ölsem iyi olur ama yapılcak 3-5 site kaldı bitsin sonra ölürüz
@dano senden de böle bişi beklenirdi ibiş sen uygulasana onları
@yakoc ölmemek eldemi ama ölmemeye çalışıyoz işte