• 20-09-2012, 19:16:13
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yarın gidip açtırıyorum
  • 20-09-2012, 20:24:21
    #11
    Gookhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harikulade. Bu reklamın TV'lerde dönmesi bankalar arasında yeni bir rekabete zemin hazırlayabilir ama bu tefeciler işletim ücreti almaz başka birşeyden alır. Nede olsa hepsi yasal tefeci.
    3 seneyi geçti kuveyt kullanıyorum. Hesap ücreti yok, internetten yapılan eft, vahale, fatura ödeme vs. vs. gibi hiç bir işleme ücret yok. Şifre matik almak istedim diğer bankalar 20 tl alırken kuveytte oda bedava