Kuveytturk Rekmalı :)
10
●380
- 20-09-2012, 20:24:213 seneyi geçti kuveyt kullanıyorum. Hesap ücreti yok, internetten yapılan eft, vahale, fatura ödeme vs. vs. gibi hiç bir işleme ücret yok. Şifre matik almak istedim diğer bankalar 20 tl alırken kuveytte oda bedavaGookhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle