• 03-09-2012, 00:09:47
    #2
    iyimiş
  • 03-09-2012, 01:01:56
    #3
    bu ne ya bu program bu kadar küfürlü değildi?
  • 03-09-2012, 01:03:20
    #4
    sansürsüzü yok mu
  • 03-09-2012, 01:50:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hayatımda gördüğüm en gerizekalı program ve kendini komik sanan bir mal bu tamamen kişisel görüşüm beğenenlere lafım yok birde kendine fenomen diyo bu nedir ya 1 tane skecine gülmedim bugune kadar
  • 03-09-2012, 03:12:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    böyle komik olunmaz kemal sunal gibi sanatcılar kalmadı artık...
  • 03-09-2012, 04:16:25
    #7
    yorumlara baktımda program mı, skeç mi, sinema filmi mi anlamadım
  • 03-09-2012, 15:12:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben zaten Kemal Sunal'la bu adamı karşılaştıramam . Karşılaştırmak ne benim nede başka birinin haddine . Ama bu adamı izlemek son günlerde revaşta olan kutu açma oyunu(var mısın yok musun) gibi absürt şeyleri izlemekten daha zevkli