Evet, keyifli bir oyun başlangıcı, birbirimizi, düzeyimizi ortaya koymak uğruna, klasik forum geyiklerinden..
"Bana Herşey Var De Ama Islak Mendil Yok Deme"
Ben başlatıyorum, arkasını siz getirin.
"Bana Herşey Var De Ama.."
Bana Herşey Var De Ama..
14
●510
(iş verenler için)