• 29-08-2012, 21:22:22
    #1
    Evet, keyifli bir oyun başlangıcı, birbirimizi, düzeyimizi ortaya koymak uğruna, klasik forum geyiklerinden..

    "Bana Herşey Var De Ama Islak Mendil Yok Deme"

    Ben başlatıyorum, arkasını siz getirin.

    "Bana Herşey Var De Ama.."
  • 30-08-2012, 09:41:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sigara yok deme
  • 30-08-2012, 10:02:51
    #3
    Bana Herşey Var De Ama sabır yok deme arkadaş
  • 31-08-2012, 01:14:34
    #4
    Bana her şey var ama de ama kız yok deme hacı.
  • 31-08-2012, 01:47:14
    #5
    param yok deme (iş verenler için)
  • 31-08-2012, 02:06:54
    #6
    Bana her şey var ama de ama ekmek yok deme (bu saatte karnı acıkanlar için)
  • 31-08-2012, 04:01:19
    #7
    Bana her şey var ama de ama iş yok
  • 31-08-2012, 09:16:38
    #8
    Bana Herşey Var De Ama facem yok deme
  • 31-08-2012, 09:40:49
    #9
    bana her şey var de ama internet yok deme