• 26-08-2012, 12:13:49
    #1


    Yeni bir tarz hemen denicem çıkcam dışarı..
  • 26-08-2012, 12:17:54
    #2
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    İstiklal Müdavimi değil miydi bu adam? Yaz kış deri montla gezen
  • 26-08-2012, 12:39:24
    #3
    bende öyle yapıcam bülent ersoyun beğenisini kazancam
  • 26-08-2012, 14:23:10
    #4
    Apaçilerin şefi oturan boğanın oğlu yalanan buzağı
  • 26-08-2012, 18:08:42
    #5
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstiklal Müdavimi değil miydi bu adam? Yaz kış deri montla gezen
    Aynen o adam.
  • 26-08-2012, 18:34:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sanirim kendine farkli bir tarz yaratmak istemis, herhalde insanlarin yolda dikkatini cekmeyi seviyor (:
  • 26-08-2012, 18:52:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kadıköyde görüyorum hep bunu
  • 26-08-2012, 19:25:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    apaçilerin atası
  • 26-08-2012, 19:38:29
    #9
    denemek lazım kızlar bayılırr :P