Adam jöleyi süper sürmüş :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adam jöleyi süper sürmüş :)
8
●
304
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Adam jöleyi süper sürmüş :)
26-08-2012, 12:13:49
#1
corpixx
Yeni bir tarz hemen denicem çıkcam dışarı..
26-08-2012, 12:17:54
#2
C4N
Üyeliği durduruldu
İstiklal Müdavimi değil miydi bu adam? Yaz kış deri montla gezen
26-08-2012, 12:39:24
#3
CanerGok
bende öyle yapıcam bülent ersoyun beğenisini kazancam
26-08-2012, 14:23:10
#4
duskorc
Apaçilerin şefi oturan boğanın oğlu yalanan buzağı
26-08-2012, 18:08:42
#5
Music
C4N adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstiklal Müdavimi değil miydi bu adam? Yaz kış deri montla gezen
Aynen o adam.
26-08-2012, 18:34:23
#6
SonKralice
Üyeliği durduruldu
sanirim kendine farkli bir tarz yaratmak istemis, herhalde insanlarin yolda dikkatini cekmeyi seviyor (:
26-08-2012, 18:52:02
#7
Erol
Üyeliği durduruldu
Kadıköyde görüyorum hep bunu
26-08-2012, 19:25:33
#8
teknomag
Üyeliği durduruldu
apaçilerin atası
26-08-2012, 19:38:29
#9
Alpagu
denemek lazım
kızlar bayılırr :P
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler