• 08-08-2012, 14:36:14
    #10
    ilkkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jinekomasti hastalığı erkek göğüslerinde aşırı büyüme neredeyse kadın göğüslerine yakın bir büyüklükle ve hormon bozukluğu ile karakterize edilir.
    Resime bakarsanız göbek vücut yağ oranı zaten bazla. Ayrıca merdivenden aşağı inerken hamle yapmış, öne doğru eğilmiş. Yani var olan ön göğüs bölgesi aşağı doğru olunca ışık sebebi ilede büyük görünmüş. Hastalık bir durum yok yani. Bildiğin şişmanlamış.
    televizyonda denk gelmiştim Murat Boz un bu durumunun hastalık olduğunu doktor söyledi .
  • 08-08-2012, 15:01:20
    #11
    göbek yok denecek kadar az. hastalık olma ihtimali yüksek.
    bende göbek olduğundan biliyorum o kadar göbeğe öle göğüs olmaz
  • 08-08-2012, 15:04:48
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendisini pek sevdiğim söylenemese de insanların hastalıklarıyla dalga geçmek güzel bir şey değildir. Bende çektim bu sıkıntıyı ve ne kadar iğrenç bir şey olduğunu iyi bilirim kiloyla alakası yok 65 kilo olduğum zamanlarda da vardı 75 kiloya çıktığım zamanlarda da vardı bu şey kiloyla alakalı bir şey değil anlayacağınız bu bir hastalık.
  • 08-08-2012, 15:17:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ilkkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jinekomasti hastalığı erkek göğüslerinde aşırı büyüme neredeyse kadın göğüslerine yakın bir büyüklükle ve hormon bozukluğu ile karakterize edilir.
    Resime bakarsanız göbek vücut yağ oranı zaten bazla. Ayrıca merdivenden aşağı inerken hamle yapmış, öne doğru eğilmiş. Yani var olan ön göğüs bölgesi aşağı doğru olunca ışık sebebi ilede büyük görünmüş. Hastalık bir durum yok yani. Bildiğin şişmanlamış.
    Yanılıyorsunuz hocam. Jinekomastinin dereceleri var.