• 21-09-2007, 12:16:38
    #10
    Misafir
    Bence çocuk r10 da dolaşıyor
  • 21-09-2007, 12:18:47
    #11
    Misafir
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çocuk r10 da dolaşıyor
    AltınVuruşu Hangi Topic'te yaptı sence ?
  • 21-09-2007, 12:20:11
    #12
    Misafir
    bu topiçte olabilir (ironi yapan nesile aşina değilim )
  • 21-09-2007, 15:18:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    enteresaan
  • 21-09-2007, 19:16:55
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    koptum manyamış bebe
  • 21-09-2007, 22:22:27
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu Video'yu daha önce görmüstüm
    Almanca bağırıyor çağırıyor.
  • 21-09-2007, 22:31:07
    #16
    allah göstermesin bizde inş. kendimizden geçip böyle olmayız bi gün korktum valla
  • 08-11-2007, 13:12:58
    #17
    bu ne yaw tam manyaq