• 11-09-2007, 15:10:00
    #1
    85 yaşında da bir adam doğum hanenin kapısında beklemektedir. . Doğum
    haneden çıkan doktor şöyle bir bakındıktan sonra yaşlı adama sorar:
    D-"içerde doğum yapan bayan yakınınızmı?"
    A-"Evet, eÅŸim."
    D-"Ama bayan 25 yaşlarında...
    A-"Tamam işte, eşim o. Niye şaşırdınız, baba olamaz mıyım yani?"
    D-"Yoo, aklıma benim dedem geldi de."
    A-"Nesi varmış dedenizin?"
    D-"Kendisi av meraklısı idi. sürekli ava çıkardı. Ancak yaşlanınca
    zorlanmaya başladı. Bir gün ava çıkacakken kendisini uyardık, aman
    yapma dedecim, sen yaşlandın, ava gidemezsin diye.Kendisi israr etti ve
    hazırlandı. E, tabi yaşlılık, çıkarken tüfek yerine bastonaldı
    eline. Ben de kendisiyle gittim. Ormanda bayağı yol yürüdükten sonra bir geyik
    gördük.Dedim ya, dedem yaşlı. Bastonu omzuna koydu, doğrulttu ve
    geyiğe bastonla ateş etti. Geyik o anda vurulup yere düştü..."
    A-"Olur mu, başkası vurmuştur onu."
    D-"Ben de onu demeye çalışıyorum işte.
  • 11-09-2007, 15:15:55
    #2
    Komikti, saÄŸol.
  • 11-09-2007, 15:21:08
    #3
    Misafir
    Zuhahhaa
  • 11-09-2007, 15:22:55
    #4
    Başkası vurmuş doğru
  • 11-09-2007, 15:23:15
    #5
    ehuzumuhahahaha
  • 11-09-2007, 16:42:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hehehe gzldi saol
  • 11-09-2007, 16:43:50
    #7
    zekice çok beğendim +rep
  • 11-09-2007, 16:44:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    puhahaha harbi komikti
  • 12-09-2007, 17:57:49
    #9
    Güzeldi fıkra siteme ekledim bunu