Google 'a sordum nerelisin? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Google 'a sordum nerelisin?
2
●
232
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Google 'a sordum nerelisin?
19-12-2010, 06:14:38
#1
LitmuS
http://translate.google.com.tr/?hl=tr&tab=wT#en|tr|nerelisin
19-12-2010, 10:11:54
#2
ATKNU
Teksaslıymış
19-12-2010, 10:49:58
#3
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlginçmiş
Bende teksaslıyım dedim nerelisin olarak çevirdi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler