"Facebook'una virus girmiş galiba" Nasıl olabilir bu ?
Bu uzun zamandır gördüğüm bilmeden söylenen en garibiydi. Gerçekten çok güldüm.
"Facebook'una Virüs Girmiş" :D
35
●1.021
- 18-12-2010, 23:29:30
- 18-12-2010, 23:30:54Yahu Facebook'a nasıl virüs girer sorabilirmiyim ? Yahu teknik olarak Facebook'una virüs girmiş kelamı nasıl komik bulunmuyor bilmiyorumSnopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2010, 11:26:53Ram inde virüs var diye birşeye ben bir zamanlar inanıyordum :S
