• 20-12-2010, 17:43:52
    #19
    Üyeliği durduruldu
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ordaki 2 tane ince espiriyi anlamaman normal...
    yanlış anladın arkadaşım herhalde, ben konuya yorum yaptım .. üstüne alındın galiba kusura bakma
  • 20-12-2010, 17:46:15
    #20
    Oktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anladın arkadaşım herhalde, ben konuya yorum yaptım .. üstüne alındın galiba kusura bakma
    tmm canım kardesim yanlış anlasılma olmuş sende kusura bakma.
  • 20-12-2010, 20:44:27
    #21
    yazıcıma virüs girmiş D:
  • 21-12-2010, 00:34:26
    #22
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana girdi virüs beyler ne yapacam
    korunmayı dene eğer yanında yoksa çorap tak bidahakine
  • 21-12-2010, 00:48:18
    #23
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar benim ekran kartım monitörün içinde ne yapmam gerekiyor?
  • 21-12-2010, 01:50:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    oha benimde pc masama girmiş galiba
  • 21-12-2010, 02:41:36
    #25
    Expire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benim ekrana virüs girmiş napmam gerekiyor :S =))
    Kapat aç düzelir
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana girdi virüs beyler ne yapacam
    Amuda kalk, 1-2 dk bekle sonra reset at düzelir
  • 21-12-2010, 03:00:50
    #26
    kasaları yan yatırın panpalar
  • 21-12-2010, 12:30:50
    #27
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vardır, olmalı, olmak zorunda yavvv
    Sıkma canını abla microsoft bunun için bir program yapıyormuş