• 16-12-2010, 16:16:12
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hissedilir derecede ılıma var havada. 2 gün önceki dondurucu soğuklar yok. Balkonda gezebiliyorum
    İstanbulda durumlar nasıl arkadaşlar ?
    gece kar bekleniyor.
  • 16-12-2010, 16:30:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda durumlar nasıl arkadaşlar ?
    gece kar bekleniyor.
    Konu açılalı 6 gün oldu. Bir türlü kar yağdıramadın İstanbul'a .İnşallah bu sefer yağar. Ben de çok yağmasını istiyorum..
  • 16-12-2010, 16:39:31
    hope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açılalı 6 gün oldu. Bir türlü kar yağdıramadın İstanbul'a .İnşallah bu sefer yağar. Ben de çok yağmasını istiyorum..
    Aynen.
  • 16-12-2010, 18:42:45
    Sabretmek gerekiyor daha kışın başındayız
  • 16-12-2010, 18:57:04
    Üyeliği durduruldu
    hope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açılalı 6 gün oldu. Bir türlü kar yağdıramadın İstanbul'a .İnşallah bu sefer yağar. Ben de çok yağmasını istiyorum..
    konu 2 yaşındayken (2.gününde) kar istanbulda yağdı şu an istanbul/şişli aşırı soğuk ve yağmur hakim , tamam.
  • 16-12-2010, 20:23:02
    Üyeliği durduruldu
    yağ kar yağ yağmıyor yaw
  • 16-12-2010, 20:23:02
    Yağdı ama çok güçsüzdü. Yere düşünce eriyordu.
  • 16-12-2010, 20:28:19
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen.
    Sayın zekai seni görmeyeli son durum nedir bir rapor versen bize ? istanbul/pendik yağmur başladı şuan. Söz Sende zekai.
  • 16-12-2010, 20:47:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Suan izmirde dehşet bir yağmur var..