hope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açılalı 6 gün oldu. Bir türlü kar yağdıramadın İstanbul'a .İnşallah bu sefer yağar. Ben de çok yağmasını istiyorum..
konu 2 yaşındayken (2.gününde) kar istanbulda yağdı şu an istanbul/şişli aşırı soğuk ve yağmur hakim , tamam.