Napoli attı spiker çıldırdı! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Napoli attı spiker çıldırdı!
2
●
137
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Napoli attı spiker çıldırdı!
09-12-2010, 13:57:14
#1
Toledo
Aramızdan Ayrılanlar....
Spiker çıldırıyor iyi dinleyin
http://www.sporxtv.com/futbol/italya...iSXTVQ20008SXQ
Alıntı
İtalya Seria A 15. hafta mücadelesinde Napoli ile Palermo karşılaştı ve Napoli sahadan Christian Maggio'nin 90+4'te attığı golle 1-0 galip ayrıldı. Maggio'nun golünü televizyondan anlatan spiker ise coştukça coştu.
09-12-2010, 14:13:47
#2
Gwindor
bu komünistler çok çılgın taraftarlar hacı
spiker bile napolili
10-12-2010, 03:09:02
#3
KePaZe
hey gidi ercan taner
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler