• 30-10-2010, 18:36:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Birgün yaşlı bir adam bir bankta otururken yanına saçı sar,ı mavi, yeşil, kırmızı, mor, benbe bir genç gelmiş. Yaşlı adam ilginç bulduğu için gözlerini bir türlü çocuktan alamamış. Tabi çocuk bu durmu görünce hemen:
    -ne bakıyorsun moruk sen gençken hayatında hiçbir çılgınlık yapmadınmı? demiş.
    gencin saygısızca konuşması yaşlı adamın zoruna gitmiş. hiç bozuntuya vermeden yaptım demiş .meraklanan çocuk:
    -ne yaptın moruk söylede bilelim demiş.''adam:
    -gençken bir papağanla ilişkiye girdim.şimdi sana bakıyorumda acaba sen benim oğlummsun diye merak ettim )
  • 30-10-2010, 20:44:13
    #2
    güzeldi
  • 30-10-2010, 22:55:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet bende çok beğendim.
  • 31-10-2010, 22:11:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende beğendim çok evet.
  • 31-10-2010, 22:19:41
    #5
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Sağlam laf sokmuş
  • 31-10-2010, 23:18:56
    #6
    Güzelmiş.
  • 01-11-2010, 00:19:22
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dedelerdeki dede bu herhalde