• 29-10-2010, 19:15:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öğretmen öğrenciLerine sormuş ; 'BiLgisayar erkek mi dişi mi sizce ?'
    ‎~
    Kız öğrenciLer : BiLgisayar erkektir . Çünkü biLgisayarLar asLında sorunLarı çözmek için yapıLmalarına rağmen ömürLerinin dörtte ücünü sorun yaratarak geçirirLer. Daha da önemLisi bunLardan bir tane aLdığınız an , biraz daha sabretmiş oLsaydınız çok daha geLişmiş bir modeLine sahip oLabiLeceğinizi görüp pişman oLursunuzz !

    ErkekLer diyor ki : Bilgisayar dişidir. Çünkü onun mantığını yaratıcısından başka kimsenin anLaması mümkün değiLdir . Yaptığınız en ufak hatayı biLe hafızasına kaydedip tekrar tekrar önünüze koyar . Ve bir biLgisayar aLdıktan sonra fark edersiniz ki , asıL parayı ona gereken aksesuarLar için harcamak zorundasınızz !..
  • 29-10-2010, 23:33:28
    #2
    Yeri geldiğinde çok güzel bir dişi. : )
  • 29-10-2010, 23:52:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu mevcut.

    https://www.r10.net/maxigeyik/659501-...-erkek-mi.html