• 27-08-2007, 02:21:38
    #1
    Bir bürokrat yoksul bir adamı ziyarete gitmiş demiş ki: "senin

    oğlana bir eş bulalım, zamanı geldi artık."

    Adam: "ben hayatımda oğlumun işine karışmadım." demiş.

    Bürokrat: " ama demiş bu kız Rahmi Koç'un kızı" deyince

    Adam: "a aaa .. tamam o zaman" demiş ve durumu kabul etmiş" Sonra

    bizim bürokrat Rahmi Koç'un evine gitmiş:

    " kızınız için harika bir

    koca adayı buldum" demiş. Rahmi Koç şaşırarak: " ama benim kızım

    daha çok küçük" diye itiraz etmiş.

    Bürokrat: " ama bu genç adam DÜNYA BANKASI'nda başkan yardımcısı"

    deyince. kızın babası: " a aaa... tamam o zaman" diyerek duruma

    hemen razı oluvermiş. Sonunda bizim bürokrat DÜNYA BANKASI

    başkanını

    ziyarete gitmiş ve demiş ki: "başkanım, size harika bir başkan

    yardımcısı adayı buldum"

    Başkan: " iyi ama benim zaten ihtiyacımdan fazla yardımcım var"

    deyince

    Bürokrat: ama bu Rahmi Koç'un damadı" demiş.

    Başkan da " a aaaa... tamam o zaman" demiş.

    İşte politika budur...
    #############
    Churchill

    İkinci Dünya Savaşı sırasında İngiltere Başbakanı Churchill radyoda

    konuşma yapmaya gidiyormuş. Radyoevinin kapısına gelince, bindiği

    taksinin şoförüne

    sormuş:

    - Beni yarım saat bekleyebilir misin? Karanlıkta müşterisinin yüzünü seçemeyen şoför:

    - Özür dilerim, sör, ama başbakanın konuşmasını dinleyeceğim.

    Churchill yurttaşının bu ilgisinden pek hoşnut kalarak iki sterlin

    uzatmış. Şoför parayı aldıktan sonra yerlere eğilerek selam vermiş:

    zaten kimin umrundaki Churchill, sizi bekliyorum, efendim
    #################
    Hitler ve Stalin

    Hitler ve Stalin bir barda oturmaktadırlar. Bir adam içeri girer ve

    barmene bunlar Hitler ve Stalin değil mi diye sorar. Barmen "Evet,

    onlar" der. Sonra adam onlara dogru yürür ve sorar: "Selam, ne

    yapıyorsunuz?" Hitler cevaplar: "3. Dünya savaşını planlıyoruz."

    Adam sorar. "Gerçekten mi? Neler olacak?"

    Hitler: "Bu sefer 14 milyon yahudiyi ve bir bisiklet tamircisini

    öldüreceğiz" der. Adam sorar: "Bir bisiklet tamircisi mi???!" Hitler

    Stalin'e döner ve der ki: "Gördün mü, sana kimsenin 14 milyon

    yahudiyi takmayacağını söylemiştim!"
    #############
    Adolf

    20. yüzyilin basinda bir evde kucuk bir cocuk babasina sormus: -

    "Baba!, kedilerin kuyruklarini kesip kemer yapmak günah midir?" Baba

    ilgisizce;

    - "Günahtir evladim" demis

    - "Peki baba zencilerin derilerinden paspas yapmak günah midir?"

    - "O da gunahtir evladim"

    - "Peki baba japonlarin beyinlerinden corba yapmak gunah midir?"

    - "Ooofff! o da günahtir evladim"

    - " Peki baba yahudilerin yaglarindan sabun yapmak gunah midir?"

    Baba en sonunda dayanamaz:

    - "Degildir ulan. oooff bee Adolf , nerden aklina gelir boyle

    sorular sormak?!..
    ###################
    Texsaslı Bush

    Bir

    İngiliz doktor diyor ki :

    -"Tıp bilimi bizde öyle ilerledi ki, biz bir adamın beynini alırız

    ve başkasına koyarız ve onu altı haftada iş arayacak hale

    getiririz." Alman doktor diyor ki :
    -"Bu hiç birşey değil; biz bir

    adamın beynini çıkarırız ve başkasına koyarız ve onu dört haftada şavaşa hazır hale getiririz." Amerikalı doktor da diyor
    ki ;
    -"Beyler siz çok geridesiniz. Biz Teksastan bir beyinsizi aldık ve beyazsaraya koyduk. Şimdi ülkenin yarısı iş arıyor,
    yarısı da savaşa hazırlanıyor."
    #################
    İsvicre Çin`e savaş ilan etmiş. Bir şekilde Çine kadar gelmişler.

    Haber Çin başbakanına geç

    ulaşmış.
    - Başbakanım İsviçreliler saldırdı Pekine girdiler
    - İsvicre de ne?
    - Avrupada bir ülke
    - Kaç kişi bunlar?
    - 5 milyon
    - Peki hangi otelde kalıyorlar
    ################
    Hitler üç esir yakalamis, Ingiliz, Fransiz ve bir Yahudi.
    - "Size soru soracagim, bilirseniz sizi birakacagim" demis. Ingiliz'e sormus
    - "Titanik kaç yilinda batti?" Ingiliz hemen cevap vermis
    - "1912" diye. Hitler göndermis Ilgiliz'i. Fransiz'a sormus bu kez:
    - "Titanik'te kaç kisi öldü?" Fransiz cevap vermis
    - "1050".
    - "Tamam, sen de gidebilirsin" diye özgür birakmis.

    Ve Yahudi'ye dönmüs;
    - "Say lan isimlerini".

    not : bugün fıkra okumak geldi içimden,arada bir buraya da yazarım
  • 27-08-2007, 04:16:19
    #2
    Güzelmiş
    Bu günlerde dönen bi fıkra var, senin fıkralardan biriyle benzer. Anlatayım tam olsun:
    İngiliz, Alman, Türk toplanırlar her zamanki gibi. Tıp konferansına katılacaklardır. Muhabbet esnasında İngiliz der;
    - Ölen askerlerden biri aldık, dnasını kopyalayıp, beynini alıp idiot bi insana yerleştirdik ve savaşa gönderdik. Tek başına 20.000 askeri mahvetti, der.
    Alman geç kalmadan cevap verir:
    - O da neymiş, biz ölen askerlerden toplayıp 10 tanesini seçtik. Sadece tırnak ve dişlerinden elde ettiğimiz verilerle 10 tane yeni insan oluşturduk. Savaşa gönderdik; 2 milyon askeri mahvetti.
    Türk durmaz tabi:
    - Heheh, o da birşey mi bee.. Biz lağım suyunda yoğun halde sperm bulduk. Bunu aldık, önce bi rahime koyduk, bebek doğdu, büyüttük, yetiştirdik.. Adam ettik dedik; ülkenin başına koyduk, başbakan yaptık. 70 milyonu mahvetti.
    --
    Küfürlü versiyonu daha güzel
  • 27-08-2007, 04:26:02
    #3
    ben de buna baylıyorum ;

    İsvicre Çin`e savaş ilan etmiş. Bir şekilde Çine kadar gelmişler.

    Haber Çin başbakanına geç

    ulaşmış.
    - Başbakanım İsviçreliler saldırdı Pekine girdiler
    - İsvicre de ne?
    - Avrupada bir ülke
    - Kaç kişi bunlar?
    - 5 milyon
    - Peki hangi otelde kalıyorlar
  • 27-08-2007, 06:01:47
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de buna baylıyorum ;

    İsvicre Çin`e savaş ilan etmiş. Bir şekilde Çine kadar gelmişler.

    Haber Çin başbakanına geç

    ulaşmış.
    - Başbakanım İsviçreliler saldırdı Pekine girdiler
    - İsvicre de ne?
    - Avrupada bir ülke
    - Kaç kişi bunlar?
    - 5 milyon
    - Peki hangi otelde kalıyorlar
    koptum sabahın 6 sında
  • 27-08-2007, 08:55:07
    #5
    Texsaslı Bush çok güzelmiş