• 16-10-2010, 18:26:56
    #1
    Merhabalar arkadaşlar R10 artık bir yaşam felsefesi ve burda vakit geçiriyoruz.
    Sitemiz'de tavla bölümü açılmakta ve okey oynayanlarda bir hayli fazla düşünüyoruz. Burdan okey oynayacak arkadaşlar mesajlaşıp toplanabiliriz ve hem birbirimizi daha iyi tanımış oluruz hem arkadaşlıklarımız pekişir düşüncesindeyim.

    Ayriyetten msn grup'umuz:group1470806@groupsim.com

    Önerilerinizi almak isterim
  • 16-10-2010, 18:58:52
    #2
    ee hanisite nerde ?
  • 16-10-2010, 19:04:54
    #3
    Site değil yavru facebook'tan falan oynayacaklar falan burda yazarlar toplanırız hesabı.