• 15-10-2010, 04:42:47
    #1
    Selam arkadaslar varsa bi okey atalim diyen bu saatte , bi yerde toplanip oynayalim ..

    Varmi bilegine guvenen !!
  • 15-10-2010, 04:46:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Facebook üzerinden oynayacak isek, müsaitim oynayalım
  • 15-10-2010, 04:51:08
    #3
    nasil oynucaz face uzerinden soyle gelim hemen ..
  • 15-10-2010, 04:51:59
    #4
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha erken olsa oynardimda yarina oynariz buralardayz nasilsa
  • 15-10-2010, 04:52:35
    #5
    Suan face'de okeye girdim Turkalp masa ve yeri soyle damliyayim hemen
  • 16-10-2010, 02:04:11
    #6
    Okey atan varsa fecbookda bulusalim.
  • 17-10-2010, 04:20:30
    #7
    facebookta Okey oynamak isteyen ?
  • 17-10-2010, 04:39:27
    #8
    Ben gelirim.
  • 17-10-2010, 04:42:51
    #9
    pm attim