Kimin Rengi Soldi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kimin Rengi Soldi ?
11
●
357
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kimin Rengi Soldi ?
1
2
07-10-2010, 18:27:21
#1
Brave09
Üyeliği durduruldu
Sansürsüz Link:
http://i54.tinypic.com/t7ib0l.png
Domain satarken geçen komik diyalog
07-10-2010, 18:40:05
#2
webster99
Güzeldi
07-10-2010, 18:43:13
#3
Bekq
Üyeliği durduruldu
Güzel bir pazarlık yöntemi.
07-10-2010, 18:47:31
#4
Oktigh
Üyeliği durduruldu
Rezil Olduk eyimi
07-10-2010, 18:49:12
#5
kopicik
arap oldum galiba
çünkü pekte birşey anlamadım
derken yinede anladım gibi çok komik
07-10-2010, 18:56:15
#6
Bekq
Üyeliği durduruldu
kopicik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arap oldum galiba
çünkü pekte birşey anlamadım
derken yinede anladım gibi çok komik
70 liradan fazla vermem diyor. Özgür'de 70 + x lira diyor.
07-10-2010, 22:04:18
#7
Adsense
Üyeliği durduruldu
Deee Gedin Zaten Hastayım Gülecek Halim Yokk
07-10-2010, 22:14:25
#8
moss218
Oktigh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rezil Olduk eyimi
Olsun bişi olmaz
Rengin soldi mi
07-10-2010, 22:16:22
#9
Cycl0ne
kestane çizme ücretimi o 70+x TL
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler