4'Lü Ganyanı Tutturdummmm - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
4'Lü Ganyanı Tutturdummmm
4
●
210
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
4'Lü Ganyanı Tutturdummmm
22-09-2010, 18:14:53
#1
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
Ama 20 TL verdi
22-09-2010, 18:29:29
#2
Sharkie
İnanmam
(:
22-09-2010, 18:35:45
#3
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
Ahada kupon
Bir gün altılıyı vurucam ama dur bakalım ne zaman
22-09-2010, 19:01:48
#4
OnurStyle
abi ben altılıyı vurdum bir ara 12 tl verdi çok bomba koymak lazım
22-09-2010, 19:07:47
#5
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
hemen hemen heergün oynarım 4-5 de kalırım ben bombaları buluyorumda favorileri bulamıyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler