• 01-09-2010, 14:58:16
    #1
    3 kadına araba çarpar ve ölürler. Tam cennete gireceklerken Cebrail gelir ve de......r ki;
    — İçerisi ördek dolu; sakın ördeklere basmayın cezalandırılırsınız.
    — Tamam. diyerek içeri girerler.
    İçerisi gerçekten ördek doludur. Ama o kadar çoklardır ki üzerine basmamak mümkün değildir.Nitekim biri basar üzerine ördeğin. Hemen C...ebrail görünür ve yanında da çirkin bir erkek getirir, kadının koluna kelepçeler.
    — Bundan sonra bu adamla yaşayacaksın! denir.
    Diğerleri;
    — Yandık hiç çekilmez bu herif! Bari dikkat edelim. derler.
    Ama bir kaç gün sonra diğeri de basar bir ördeğin üzerine.Onun da koluna çirkin bir erkek kelepçeler Cebrail.
    3.cüsü;
    — Yooo! Ben kesinlikle basmamalıyım!
    O kadar dikkat eder ki, hiç bir ördeği çiğnemez.
    Bir yıl sonra Cebrail elinde yakışıklı bir erkekle görünür. Kadının koluna kelepçeler adamı.
    Kadın adama döner;
    — Yaşasın! Ördeğe basmadım diye seni bana ödül olarak yolladılar!!
    Adam döner kadına ve:
    — Salak kadın, ördeğe ben bastım!
  • 01-09-2010, 21:05:38
    #2
    haha güzelmiş
  • 01-09-2010, 21:27:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güzelmiş
  • 01-09-2010, 21:47:33
    #4
    harbiden güzelmiş hocam