• 08-08-2007, 20:54:23
    #1
    Misafir
    Dostlar ; şuan çok farklı bir ruh halindeyim. acil rakı içip dağıtmazsam ciddi tramvalar geçirebilirim belkide geçirdim , geçiriyorum ...

    eskişehir veya yakın şehirlerde olup rakı içmek isteyenler gelsin hadi
  • 08-08-2007, 21:00:06
    #2
    Gelsem mi ki
  • 08-08-2007, 21:00:56
    #3
    Misafir
    Dağıtmıcaksan Gel anam ... Masayı yumruklayıp duruyorum zaten ...
  • 08-08-2007, 21:01:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    şimdi tekirdağa gidiyom rakı almaya , ordan samsuna gitcem sigara bitmiş ondan sonra gelirim var mı başka istek
  • 08-08-2007, 21:07:31
    #5
    Misafir
    Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi tekirdağa gidiyom rakı almaya , ordan samsuna gitcem sigara bitmiş ondan sonra gelirim var mı başka istek
    Peynir .... Erzincan ...
  • 08-08-2007, 21:44:37
    #6
    Misafir
    tühhh sevindim başlığı görünce

    istanbullu rakısever arkadaşlar yok mu
  • 08-08-2007, 21:52:54
    #7
    Sarhoş masalarına meze olmayında (Eğlence anlamında)
  • 08-08-2007, 22:12:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mezeciler masadan düşüyor genelde.
  • 08-08-2007, 22:15:42
    #9
    Misafir
    Simasher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm yaş küçük.. ama bi kız ark wardı soriim bira içsin ama yaş küçük ii dertleşir tafsie :P
    Dertleşiyosa Gelsin dicem ama saat geçiyo ..
    ben monitörle kadeh tokuşturacam yine