Rakı içmeye gelenler - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rakı içmeye gelenler
10
●
341
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Rakı içmeye gelenler
1
2
08-08-2007, 20:54:23
#1
Priapos
Misafir
Dostlar ; şuan çok farklı bir ruh halindeyim. acil rakı içip dağıtmazsam ciddi tramvalar geçirebilirim
belkide geçirdim , geçiriyorum ...
eskişehir veya yakın şehirlerde olup rakı içmek isteyenler gelsin hadi
08-08-2007, 21:00:06
#2
The_Wade
Gelsem mi ki
08-08-2007, 21:00:56
#3
Priapos
Misafir
Dağıtmıcaksan Gel anam ... Masayı yumruklayıp duruyorum zaten ...
08-08-2007, 21:01:19
#4
Simsek
Üyeliği durduruldu
şimdi tekirdağa gidiyom rakı almaya , ordan samsuna gitcem sigara bitmiş ondan sonra gelirim var mı başka istek
08-08-2007, 21:07:31
#5
Priapos
Misafir
Simsek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şimdi tekirdağa gidiyom rakı almaya , ordan samsuna gitcem sigara bitmiş ondan sonra gelirim var mı başka istek
Peynir .... Erzincan ...
08-08-2007, 21:44:37
#6
ManuaL
Misafir
tühhh sevindim başlığı görünce
istanbullu rakısever arkadaşlar yok mu
08-08-2007, 21:52:54
#7
desperrado
Sarhoş masalarına meze olmayında
(Eğlence anlamında)
08-08-2007, 22:12:07
#8
Hareket
Üyeliği durduruldu
mezeciler masadan düşüyor genelde.
08-08-2007, 22:15:42
#9
Priapos
Misafir
Simasher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hmm
yaş küçük.. ama bi kız ark wardı soriim
bira içsin ama yaş küçük
ii dertleşir tafsie :P
Dertleşiyosa Gelsin dicem ama saat geçiyo ..
ben monitörle kadeh tokuşturacam yine
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler