• 31-08-2010, 04:39:41
    #10
    Yakışır.

    Büyyük adamsın artık.
  • 31-08-2010, 05:02:33
    #11
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciklet parası. 0ları yanlışlıkla atmışlardır

    (bıktım spamlardan)
    Ne diyon la

    0 ları atınca 95 euro kalıyor 95 e sakız taşıyan kamyondaki tüm sakızları alırsın Hafız
  • 31-08-2010, 05:04:11
    #12
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyon la

    0 ları atınca 95 euro kalıyor 95 e sakız taşıyan kamyondaki tüm sakızları alırsın Hafız
    bizim buradaki cikletlerin piyasa değeri öyle
  • 31-08-2010, 10:33:53
    #13
    Banada uğruyor böyle mailler haftada 1 kez kanka olduk spamlarla
  • 31-08-2010, 12:12:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kedi'dir Kedi
  • 31-08-2010, 12:14:49
    #15
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Aynısı bana geldi dün
  • 31-08-2010, 18:02:05
    #16
    r10nu satın alacanmı
  • 31-08-2010, 18:09:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10nu satın alacanmı
    r10'un sunucusundaki tüm siteleri alırım be o parayla
  • 31-08-2010, 18:55:05
    #18
    BuRacK tanıdın değilmi beni akraba oluyoruz görürsün artık bizide.