Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ciklet parası. 0ları yanlışlıkla atmışlardır

(bıktım spamlardan)
Ne diyon la

0 ları atınca 95 euro kalıyor 95 e sakız taşıyan kamyondaki tüm sakızları alırsın Hafız