• 23-08-2010, 21:15:45
    #1
    Kullanıcıların özellikle forumdaki yazışmalarda olabildiğince düzgün Türkçe kullanmaları önerilir. Tamamı büyük harften oluşan, noktalama işaretlerine yer verilmemiş veya haddinden fazla seviyesiz bir tarzda yazılmış iletilerin zor anlaşıldığı ve anlaşılsa bile dikkate alınmadığı bilinmelidir. Bu tür hatalar ihtiva eden ileti veya başlıklar kaldırılabilir ve bu tür davranışları sergileyen üyelere ceza verilebilir.




    Mesajlarınızın tümü büyük harflerden oluşmasın.

    Hem göze hoş gelmiyor, hem de bağırmak anlamına geliyor.
    Bağırıpta çevreye rahatsızlık vermeyin..!!:

    Forum Kuralı


    Yeni bir başlık açmadan önce Arama özelliği mutlaka kullanılmalıdır. Aynı konuya temas eden daha önceden açılmış başlık varsa sonradan açılan başlıklar silinebilir.




    Yeni bir konu açmadan önce arama fonksiyonunu kullanarak, sizden önce bir Garibanın açıp açmadığını kontrol edin.

    Bir terbiyesizlik, bir düşüncesizlik yapılıp sizden önce konu açılmışsa ayıp edilmiştir.
    Özür dileriz.



    Arama yapmayan üye Falakaya yatırılır

    71..72..73..
    Tühh,Unuttum..!!
    34..35..36...



    Forum kuralı


    Aynı kullanıcının foruma farklı isimlerle üye olması yasaktır. Bu durum fark edildiğinde kullanıcının en eski kullanıcı adı dışındakiler silinir ve kendisine uyarı verilir. Tekrarlanması sonucunda sürekli olarak forumdan uzaklaştırılır.




    Birden fazla üyelik açmayınız...!


    Biz bu konuda en son teknolojiye sahibiz.




    Kriminal laboratuar ekibimiz DNA dokusundan ve parmak izlerinizden hemen sizi tespit eder.


    Ve bu birinci derece şutlanma sebebidir..


    Üye Kimdir.




    Zeki , çevik, ahlaklı,edepli ve aynı zamanda yazı yazıp paylaşan bir üye

    -Arama yapmadan konu açıp yetkililerin sinir katsayılarını artırmayan üye
    -Arama yapmadan konu açıp , açtığı konuları kilitleyen yetkililere sövmeyen üye
    -Forumda büyük harfle yazı yazmanın bağırmak anlamına geldiğini bilerekten ufak harflerle konuşan üye
    -Zırt pırt yanlış yerlere konu açıp yetkililerin sürekli taşımacılık yapıp bel fıtığı olmalarına sebep olmayan üye
    -Üye olduktan hemen sonra bismillah yok şunu şöyle yapsaydınız, yok şu niye şöyle diye ukala tavırlar sergilemeyen üye
    -Fitne fücur ile uğraşmayıp bilgi ve paylaşım canlısı üye
    -Admin ve modlara her konuda yardımcı olan üye

    Not:


    Bu özellikte üye bulursak Mısır Piramitlerinde Mumya Tutankoman’un Kral dairesinde bir hafta tam pansiyon tatil kazanacaktır. Çekiliş yok,Kura yok.



    Yeni Üye İlk Önce Ne Yapar ?




    -Yeni üye , zekidir çeviktir ve çalışkandır.


    -Öyle damdan düşer gibi hemen konulara cevap yazmaz.


    -Hemen forum parkurlarından koşarak incelemey başlar.


    -İlk önce 1 adet boy fotoğrafı ve kısa özgeçmiş CV ile işe başvurur gibi kendini tanıtır.

    İçinizdeki üretken ve neşeli potansiyeli kullanarak "Ben geldim..!! diye başlık açarsanız, forumdan canı sıkkın bir üyede size "Niye Geldin " diye abes bir cevap verebilir.Bu yüzden " Selamün Aleyküm Forum Meclisinin Üyeleri " veya " Merhaba Güzel İnsanlar " diye başlık açmanız daha iyi olur.

    Yeni üye, Arama Yapmadan konu açmazzzz...!!


    Bilirki, ilkel insanlar bile ateşi google da arama yaparak buldular




    Ama oldu da arama yapmadı,


    O zaman Tanık Koruma Programı, pardon yanlış oldu, "Üye Koruma Programına" alırız arkadaşı..!!



    ...Yaşasın Kötülük...


    Hatalı bir durum veya mesaj ile karşılaştınız.


    Telaşe yok.. Fırfır yok.. Arkanıza yaslanın ve sakin olun




    Bu durumu hemen moderatöre bildirebilirsiniz, Raporla sistemi ile SMS atabilirsiniz.


    Teknik Kadromuz




    Yönetim Harici, Hiç bir üyenin

    SSK ,Emeklilik, Fazla Mesai Ücreti, Hacirah, Ücretli İzin
    Mazeret İzni,Grev ,lokavt, Toplu iş sözleşmesi gibi Sendikal Hakları
    ve bilimum sosyal hakları mevcut değildir.



    Bizi ,Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine

    şikayet edenleri Banlarız ona göre

    Emektar Serverimiz








    Tam teçhizatlı kameraman arkadaşımız




    Özel Dedektifimiz




    Koruma ve Güvenlik Elemanlarımız




    Yakın Arkadaşımız..




    Gizli Hayran ve Ziyaretçilerimiz




    Sözün Özü Arkadaşlar...

    r10.net..paylaşım adresiniz. Yazılar alıntıdır ama hoşuma gitti paylaşayım dedim.


    Edit tamamı bol yazmak yasak bunu unutmuştuk ekledim Konu gereği bold olması gerekiyor
  • 23-08-2010, 22:01:11
    #2
    Hepsi bold mu olmuş ne
  • 23-08-2010, 22:08:12
    #3
    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi bold mu olmuş ne
    Hööp tamamı bold yasak maddelere onu eklemeyi unutmuştum iyiki hatırlattın
  • 24-08-2010, 00:03:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gerçekte benimde hoşuma gitti. zaman ayırıp paylaştığın için teşekkürler...
  • 24-08-2010, 02:00:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tam bold diyecektim
  • 24-08-2010, 02:34:01
    #6
    Üyeliği durduruldu


    Bu gif'e kafayı taktım, one be öyle beynimi sulandırdı
  • 25-08-2010, 19:04:43
    #7
    Rica ederim güzel vallahi ben okuyunca çok güldüm