• 21-08-2010, 18:32:04
    #1
    Rus fizikçiler yerin 100 metre altında bakır tel bulduklarını, bunun atalarının ...bundan 1000 yıl öncesinde telefon şebekelerinin olduğunu kanıtladığını duyurmuşlar.
    Bu olaydan bir hafta sonra Amerikan gazetelerin de ilginç bir manşet:Amerikan bilim adamları yerin 200 metre altında 2000 yıl öncesine ait fiberoptik kablolar bulduklarını, bunun, Amerikan toplumunun Ruslardan 1000 yıl öncesinde gelişmiş dijital haberleşme sistemleri olduğunu söylemişler...
    Bir hafta geçmeden Trabzon, Araklı' da yerel Taka gazetesinde yeni bir manşet:Trabzonlu bilim adamlarının yerin 500 metre altına kadar kazdıklarını ve hiçbir şey bulamadıklarını, bunun sebebinin ise
    Atalarının 5000 yıl öncesinde kablosuz(wireless) iletişim sistemlerini kullandığının ispatı olduğunu belirtmişlerdir..
  • 21-08-2010, 18:42:41
    #2
    ahahahaha.. bittim yahu. +++
  • 21-08-2010, 18:51:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten komikmiş
  • 21-08-2010, 19:25:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten komikmiş
    Hocam nasıl bir cevaptır o ya. ben konudaki mesajdan çok bu mesaja güldüm
  • 21-08-2010, 19:35:43
    #5
    Haha gerçekten güzelmiş bu.
  • 21-08-2010, 23:46:33
    #6
    1 sene önce felan okumuştum
  • 22-08-2010, 00:30:21
    #7
    west67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sene önce felan okumuştum
    12,5 sene önce falanda vardı bu fıkra. ama gerçekten güzel ya.
  • 22-08-2010, 01:21:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel )
  • 22-08-2010, 04:14:22
    #9
    Cok Süpermiş