• 18-08-2010, 13:07:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kullanıcı Profili

    Şu ramazan gününde koyduğu avatr yüzünden açlığımı tekrar tekrar anlıyorum
  • 18-08-2010, 13:10:15
    #2
    hacı ne kadar kötü adamsın bizde gördük ağzımız sulandı
  • 18-08-2010, 13:15:10
    #3
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı ne kadar kötü adamsın bizde gördük ağzımız sulandı
    al bendende şu kadar
  • 18-08-2010, 13:51:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al bendende şu kadar
    Yapma Bunu!! Suuuu xD
  • 18-08-2010, 15:52:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çocukmusunuz birader tatlı resmi görünce sanki ne oluyor bizde orucuz ama bize birşey olduğu yok.
  • 18-08-2010, 15:57:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocukmusunuz birader tatlı resmi görünce sanki ne oluyor bizde orucuz ama bize birşey olduğu yok.
    Burası MaxiGeyik Ciddi Olmana Gerek Yok
  • 18-08-2010, 16:00:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma Bunu!! Suuuu xD
    Buyur hocam su


  • 18-08-2010, 16:11:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocukmusunuz birader tatlı resmi görünce sanki ne oluyor bizde orucuz ama bize birşey olduğu yok.
    Canın İstemiyorsa yada Herhangi birşey hissetmiyorsan kendine sakLa

    TartışmayaLım Ltfn..
  • 18-08-2010, 16:11:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyur hocam su


    Görüntüsü Yeter ^^