• 08-08-2010, 02:17:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1990 yılındasınız ve şuanki aklınız o zamanda geçerli diyelim ne yapardınız?

    Ben tüm domainleri rehin alır 20 sene yani bu gün zengin olurdum Siz ne yapardınız?
  • 08-08-2010, 02:19:48
    #2
    Sanal'a hiç bulaşmazdım.

    1 2 yaşında sanala nasıl bulaşacaksam o zaman zaten
  • 08-08-2010, 02:20:14
    #3
    Bence tüm domainleri alamazdın (:
    Yıl 1990 olsa idi 1 yaşında oluyordun sanırım. Dolayısıyla sana domain satmazlardı

    90 yılında olsa idim geleceğe dönüş filmini izlemek için sinemaya giderdim, dvd den izlemek pek keyifli değil.
  • 08-08-2010, 02:20:48
    #4
    Şuan piyasada bulanan bütün saglam domainleri alırdım herhalde ama 1990 yılında yeni dogmuş bir bebektim o yüzden saçma olurdu herhalde büyük ihtimal ilede alamazdım.
  • 08-08-2010, 02:21:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Adamin1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence tüm domainleri alamazdın (:
    Yıl 1990 olsa idi 1 yaşında oluyordun sanırım. Dolayısıyla sana domain satmazlardı

    90 yılında olsa idim geleceğe dönüş filmini izlemek için sinemaya giderdim, dvd den izlemek pek keyifli değil.
    Hayalin içine ettin tamam olacak yaşım kabul etmim bari
  • 08-08-2010, 03:24:35
    #6
    1990 da yoktum ki
  • 08-08-2010, 08:25:31
    #7
    Yene arkadaşlar ile babamın kahvehanesinden yürüttüm 52 kağıdı ile pişti oynardık arkadaşlar ile diğer arkadaşlarım futbolcu katları biriktirir taso biriktirir onlar ile vakit öldürürdü. Ben arkadaşlar ile mahalleyi kontrol eder yabancı çocuk varsa taşlar kovardık gerekirse kan a kan diş e diş dalıyorduk.
  • 08-08-2010, 09:08:43
    #8
    çocukluğumun tadını çıkartırdım sanırsam.
  • 08-08-2010, 11:35:26
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muhabbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1990 yılındasınız ve şuanki aklınız o zamanda geçerli diyelim ne yapardınız?

    Ben tüm domainleri rehin alır 20 sene yani bu gün zengin olurdum Siz ne yapardınız?
    herkeste o düşünce var. hadi diyelim google.com'u aldın ama google'ı kurmadan o adres hiç bi işe yaramayacak. microsoft.com u aldın. windowsu yapmadan o adres bi işe yaramayacak.
    artık 3 hanelilerle bi krallık kurarsın