Şuan piyasada bulanan bütün saglam domainleri alırdım herhalde ama 1990 yılında yeni dogmuş bir bebektim o yüzden saçma olurdu herhalde büyük ihtimal ilede alamazdım.
Yene arkadaşlar ile babamın kahvehanesinden yürüttüm 52 kağıdı ile pişti oynardık arkadaşlar ile diğer arkadaşlarım futbolcu katları biriktirir taso biriktirir onlar ile vakit öldürürdü. Ben arkadaşlar ile mahalleyi kontrol eder yabancı çocuk varsa taşlar kovardık gerekirse kan a kan diş e diş dalıyorduk.
1990 yılındasınız ve şuanki aklınız o zamanda geçerli diyelim ne yapardınız?
Ben tüm domainleri rehin alır 20 sene yani bu gün zengin olurdum Siz ne yapardınız?
herkeste o düşünce var. hadi diyelim google.com'u aldın ama google'ı kurmadan o adres hiç bi işe yaramayacak. microsoft.com u aldın. windowsu yapmadan o adres bi işe yaramayacak.
artık 3 hanelilerle bi krallık kurarsın