Babaaa Kestiriyorum / Allah Belanı Versin :D ( Face Video ) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Babaaa Kestiriyorum / Allah Belanı Versin :D ( Face Video )
2
●
182
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Babaaa Kestiriyorum / Allah Belanı Versin :D ( Face Video )
04-08-2010, 01:15:53
#1
ceyhunq
Üyeliği durduruldu
Face video paylaşmak yasaksa şimdiden özür diliyorum kurallara baktım göremedim.
Adam Babasına Kestiriyorum der
izleyin bakalım.
http://www.facebook.com/video/video....8876280&ref=mf
05-08-2010, 16:26:49
#2
XFQ
koptummmmm
05-08-2010, 18:33:30
#3
Metehan
Ehehe, güzeldi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler