• 03-08-2010, 13:50:53
    #1
    Kekeme Bir Adam Bir Gün Tophane'de Bir At Ölüsüne Rastlamış. Polisi Aramış:
    -İiii...iii İiiiiiyi Gügügünler...Bubububra Rada Bir Aaaat Öölüsü Var....
    Polis:Nerede? .. Demiş
    Kekeme: Totototototo. ..Tooop.. ....
    Polis: Topkapı'da Mı? Demiş.
    ...Kekeme: Haaayır.....
    Polis: Aman Be! Demiş Ve Çat Diye Kapatmış.

    Biraz Sonra Kekeme Tekrar Aramış:
    -İiiyi Günleleler... Buburaradada Bibir At Ölülüsü Vaaar. ..
    Polis: Nerede Kardeşim? Demiş.
    Kekeme: Tooooooop... Tototop....Top. ..
    Polis: Topkapı'da Mi? Demiş.
    Kekeme:Hahahaaayır...

    Polis: Yeter Be! Deyip,Tekrar Kekemenin Yüzüne Kapatmış.

    Aynı Konuşma 9 Defa Geçmiş Aralarında, Aynı Şekilde Biterek... Kekeme Aramayı Bırakmış. Polis Oh! Be.... Diye Rahatlamış. İki Saat Sonra Telefon Çalmış. Polis Açmış. Karşıda Bir Ses:

    -İiiiiyiyi Gügünleler..Buburada B İbir Aaat Ölüsü Vavar...
    Polis: Nerede?...Diye Sormuş.
    Kekeme: Tooooo....Toootoop. ..Top..Top. ..
    Polis: Topkapı'da Mı,Kardeşim? Demiş.
    Kekeme: Ooooraraya Gögötürdüm....
  • 03-08-2010, 13:57:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Puahah Güzeldi
  • 03-08-2010, 18:20:56
    #3
    Ahahahaha
  • 03-08-2010, 18:38:15
    #4
    hehehe
  • 04-08-2010, 23:22:05
    #5
    İyiydi
  • 04-08-2010, 23:28:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Güzelti teşekkürler