Şu an nerde olmak isterdiniz?
13
●243
- 29-07-2010, 23:27:59Bende,Ortak bi noktada buluşalımnorabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2010, 23:28:28Ben Su an Deniz Kuvvetlerinin bir birliğinde görevde olmak isterdim.
- 29-07-2010, 23:28:41Ne yapacğaına bağlı ustaHostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2010, 23:29:12Usta kusura bakmada o reple almazlar seniSystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2010, 23:33:22Üyeliği durdurulduradminin yanında, mümkünse bıçak, sopa ne varsa saldırın


