• 29-07-2010, 23:27:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cevapları alalım
  • 29-07-2010, 23:27:22
    #2
    senin yanında
  • 29-07-2010, 23:27:59
    #3
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin yanında
    Bende,Ortak bi noktada buluşalım
  • 29-07-2010, 23:28:02
    #4
    Cıvımak serbest mi?.
  • 29-07-2010, 23:28:28
    #5
    Ben Su an Deniz Kuvvetlerinin bir birliğinde görevde olmak isterdim.
  • 29-07-2010, 23:28:41
    #6
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cıvımak serbest mi?.
    Ne yapacğaına bağlı usta
  • 29-07-2010, 23:28:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sevgilimin yanında..
  • 29-07-2010, 23:29:12
    #8
    SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Su an Deniz Kuvvetlerinin bir birliğinde görevde olmak isterdim.
    Usta kusura bakmada o reple almazlar seni
  • 29-07-2010, 23:33:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    radminin yanında, mümkünse bıçak, sopa ne varsa saldırın