• 30-06-2010, 17:03:11
    #1
    Kadının birisi plaja gelmiş etrafına bakınmış biraz sonra kıyıda oturan bir adamın yanına gelip beyfendi burada az önce bi jetskyci vardı nereye gitti acaba adam şaşkın bir ifadeyle ablacım yavaş yavaş olur diyorsan ben varım demiş
  • 30-06-2010, 17:05:48
    #2
    hahaha süpermiş + rep
  • 30-06-2010, 23:10:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tek nefeste anlattın recep ivedik gibi, "otur hele bi soluklan yeğen" yada "sakin ol şampiyon"
  • 01-07-2010, 16:01:59
    #4
    Hahaha süpermiş
  • 01-07-2010, 16:11:17
    #5
    süper