• 29-06-2010, 18:16:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Adam en yogun saattte berbere girip sorar.
    "Ne zaman bana sıra
    gelir?"
    Berber, "Iki... saat sonra," der.
    Adam çıkar gider. Uc gun
    ...sonra aynı adam berbere girip sorar:
    "Ne zaman bana sıra gelir?"
    Berber,
    "Bir bucuk saat kadar," der
    Adam çıkar gider. Bir hafta sonra yine
    aynı manzara:
    "Ne zaman bana sıra gelir?"
    Berber: "En az bir
    saat."
    Adam çıkar gider. Son seferinde berber dayanamaz. Adamin
    ardından çırağını gonderir:
    "Bak bakalım bu herif nereye gidiyor?"
    Bir
    sure sonra çırak doner:
    " Adamı izledim usta... "
    Berber merakla
    sorar:
    "Ee, nereye gidiyor buradan çıkınca?"
    çırak cevap verir :
    "Sizin eve usta!"
  • 29-06-2010, 18:39:03
    #2
    güzelmiş hehehe sizin eve usta (:
  • 29-06-2010, 18:59:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    zuhahahaha
  • 29-06-2010, 18:59:41
    #4
    zekice
  • 29-06-2010, 19:17:16
    #5
    Güzelmiş..
  • 29-06-2010, 19:51:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güzel
  • 29-06-2010, 20:47:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    süper +
  • 29-06-2010, 21:36:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    beğendiğinize sevindim
  • 29-06-2010, 21:43:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Haha güzeldi