• 15-07-2007, 12:05:05
    #1
    Geçen hafta gazetelere de yansıyan bir olay Türkiye'de de UFO gündemini yeniden hareketlendirdi. Antalya'da ECA'nın Bölge Satış Müdürü Ayhan Hacısalihoğlu'nun evinin balkonundan kamerayla çektiği 7 uçan ışıklı cisim Antalya'da birçok vatandaş tarafından gözlendi. Havaalanı yetkilileri de bunların UFO olduğu görüşünde. Antalya'da konuştuğumuz Hacısalihoğlu gördüklerini şöyle anlattı:
    '31 Mayıs gecesi gökyüzünde değişik geometrik şekilleri olan 23 ışık gördüm. Pilot bir arkadaşımı aradım ve 'uçak gösterisi mi var' diye sordum. O da baktı ve gördü. Önce düz bir çizgide yer alıyorlardı. Sonra iki gruba ayrılıp iki üçgen yaptılar. En arkada da bir tanesi tek kaldı. Bu şekilde gökyüzüne doğru yükselip gözden kayboldular. 11 Haziran gecesiyse 23:30 civarında evimin terasında otururken gökyüzüne doğru yükselen ışıklar gördüm. Video kamerayla hemen çekmeye başladım. 7 tane ışık vardı. Sonra görüntüye bir uçak girdi, bu ışıklar uçağın ışıklarına benzemiyordu. 5.5 dakika çekim yaptım. Sonra Sirius'a ulaşıp bunun ne olduğunu sordum. Gelip görüntüleri incelediler ardından da bu görüntüleri Antalya Havalimanı yetkililerine gösterdik. Zaten o gece Antalya'da çok sayıda kişi görmüş uçan cisimleri. Herkes 155 Polis İmdat'ı aramış. O gece ben de aradım. Bana 'havadayken yapabileceğimiz bir şey yok, inerse tutuklarız' dediler. Çektiğim görüntüler gayet net; ancak ışık olarak görünüyorlar, şekilleri belli olmuyor. Çekimde görüntüye giren İtalyan havayollarına ait bir uçak o yöne doğru giderken ani bir manevrayla yön değiştiriyor, sanırım pilot da cisimleri gördü ki manevra yaptı. 5.5 dakikanın sonunda birer ikişer yok oldular. Normalde UFO gibi şeylerle hiç ilgilenmem ama şimdi bu çektiğim şeylerin ne olduğunu çok merak ediyorum.

    kaynak;

    http://www.gundem.us/Komik-Haberler/849.html
  • 15-07-2007, 12:08:33
    #2
    Misafir
    Bence Gülme.
    Türk Polisi inerse tutuklar.!
    Bkz : PasPas'la radyasyon Süpüren Görevli
  • 15-07-2007, 12:25:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    inerse bende tutuklarım sıkıysa havada tutuklasınlar
    aboooo uzaylılar gene geldi :s
  • 15-07-2007, 12:32:34
    #4
    Uzaylılara dedik "Götürürler merkeze" diye ondan inemiyorlar
  • 15-07-2007, 12:42:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Turksev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaylılara dedik "Götürürler merkeze" diye ondan inemiyorlar
    buna kopulur
  • 15-07-2007, 13:36:14
    #6
    O uzaylılar delikanlıysa insin polisi uğraştırmasın alalala
  • 15-07-2007, 13:55:07
    #7
    Kurumsal Üye
    Mahkemeye bile çıkarırlar
  • 15-07-2007, 14:03:50
    #8
    20 kaat atıp kurtulurlar
  • 15-07-2007, 14:08:20
    #9
    ufo görmüş masum polis