• 26-06-2010, 16:00:02
    #28
    Sopalık
  • 26-06-2010, 16:51:01
    #29
    Bu canlının türü ne İnsana benzemiyor , maymuna benzemiyor , uzaylı görmediğim için daha önce bence bu uzaylı ..
  • 26-06-2010, 17:27:04
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuyu gördükten sonra hemen netloga girip adamı incelemeye aldım ve blogumda yayınladım reklam için değil en azından biraz gülersiniz buyrun apaçi evreleri

    Yazıya gitmek için tıklayınız.
  • 26-06-2010, 17:34:48
    #31
    Üyeliği durduruldu
    navi halkında emo değil mi bu?

    edit: resmini birazdan ekleyeceğim..
  • 26-06-2010, 17:45:22
    #32
    yazık
  • 26-06-2010, 20:51:34
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üst kısımda ki saçın yapılış videosunu izlemiştim, çok zahmetli
    Link alabilir miyim
  • 26-06-2010, 20:58:30
    #34
    gariban. saçları kestirmeye parası yok ellem sokağın cocuklarına yalatıo saçları. la hu dengesizin hesabı falan varısa para gönderen ben huna 3 - 5