• 22-06-2010, 22:14:43
    #1
    Erkek: Bana isminizi bağışlar mısınız?
    Kadın: Neden? Sizin yok mu?

    Erkek: Size b...ir içki ısmarlayabilir miyim?
    Kadın: Aslında içkinin parasını direkt alsam daha iyi olur.

    Erkek: Ben bir fotoğrafçıyım ve ne zamandır sizinki gibi bir yüz arıyordum.
    Kadın: Ben de estetik cerrahım ve ne zamandır sizinki gibi bir yüz
    arıyordum.

    Erkek: Sanırım sizinle daha önce bir kez çıkmıştık ya da iki kez?
    Kadın: Sadece bir kez çıkmış olabiliriz, çünkü aynı hatayı ikinci kez
    yapmam.

    Erkek: Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsunuz!
    Kadın: Sanırım doğarken sizin payınızı da ben almışım.

    Erkek: Bu cumartesi benimle çıkar mısınız?
    Kadın: Üzgünüm, bu cumartesi başım ağrıyacak.

    Erkek: Birçok erkeğin başını döndürüyor olmalısınız.
    Kadın: Siz de birçok kadının midesini bulandırıyor olmalısınız.

    Erkek: Sizi çok mutlu edebilirim.
    Kadın: Nasıl? Gidiyor musunuz?

    Erkek: Size evlenme teklif etsem, ne cevap verirdiniz?
    Kadın: Bir şey diyemezdim muhtemelen, çünkü gülerken konuşamam.

    Erkek: Sizi sinemaya davet edebilir miyim?
    Kadın: Ben o filmi gördüm.

    Erkek: Hayatım boyunca neredeydiniz?
    Kadın: Sizden saklanıyordum.

    Erkek: Hayatım boyunca neredeydiniz?
    Kadın: Hayatınızın geri kalanında da olacağım yerde, rüyalarınızda.

    Erkek: Sizi daha önce bir yerde görmüş gibiyim...
    Kadın: Evet, o yüzden artık oraya gitmiyorum.

    Erkek: Bu koltuk boş mu?
    Kadın: Evet, ama oturursanız bu boşalacak.

  • 22-06-2010, 22:23:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Erkek: Bu koltuk boş mu?
    Kadın: Evet, ama oturursanız bu boşalacak.
    bomba
  • 22-06-2010, 22:51:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Erkek: Birçok erkeğin başını döndürüyor olmalısınız.
    Kadın: Siz de birçok kadının midesini bulandırıyor olmalısınız.

    zuhahaha
  • 22-06-2010, 22:54:42
    #4
    Erkek: Sizi çok mutlu edebilirim.
    Kadın: Nasıl? Gidiyor musunuz?
    ahahahah
  • 22-06-2010, 22:55:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Erkek: Sizi daha önce bir yerde görmüş gibiyim...
    Kadın: Evet, o yüzden artık oraya gitmiyorum.

    bu güzel
  • 23-06-2010, 01:32:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Erkek: Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsunuz!
    Kadın: Sanırım doğarken sizin payınızı da ben almışım.

  • 23-06-2010, 03:27:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Erkek: Hayatım boyunca neredeydiniz?
    Kadın: Sizden saklanıyordum.


    --

    Erkek: Bu koltuk boş mu?
    Kadın: Evet, ama oturursanız bu boşalacak.

    (direk intihar sebebi)
  • 23-06-2010, 13:23:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Erkek: Hayatım boyunca neredeydiniz?
    Kadın: Sizden saklanıyordum.


    Erkek: Sanırım sizinle daha önce bir kez çıkmıştık ya da iki kez?
    Kadın: Sadece bir kez çıkmış olabiliriz, çünkü aynı hatayı ikinci kez
    yapmam.

    güzeldi +