Acaba bu resimdeki adam radminmi :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acaba bu resimdeki adam radminmi :D
15
●
531
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Acaba bu resimdeki adam radminmi :D
1
2
20-06-2010, 17:36:07
#1
CengiS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
açmayayım açmayayım dedim ama illa açtırdılar
ehuhu yav hakikaten çok merak ettim bu adam radminmi
20-06-2010, 17:49:41
#2
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
değildir
20-06-2010, 17:51:30
#3
KoRuYuCu
Üyeliği durduruldu
Bak repin yine kırmızı olacak CenGiS, bu yazın belası sen olacaksın sanırım
? Boş boş konu açacağına git ders çalışsana, bak zamanımı kaybettirdin.!
20-06-2010, 17:55:30
#4
emrecakilci
Üyeliği durduruldu
hee o.
20-06-2010, 18:01:53
#5
hitittuning
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
güzel şöbiyetleri var mış
20-06-2010, 18:50:11
#6
CengiS
KoRuYuCu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bak repin yine kırmızı olacak CenGiS, bu yazın belası sen olacaksın sanırım
? Boş boş konu açacağına git ders çalışsana, bak zamanımı kaybettirdin.!
zaman kaybediyorsan yazma o zaman!!!
20-06-2010, 20:37:36
#7
syf01
hee o
biraz kas yapmış + adminlikten başka modellik yapıyor
20-06-2010, 21:18:41
#8
Avagado
syf01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hee o
biraz kas yapmış + adminlikten başka modellik yapıyor
güzel düşünce
20-06-2010, 22:49:52
#9
jekymark
Üyeliği durduruldu
vay be radmine bak reklam paralarını yememiş yememiş kas yapmş
zaten oda yiyerek yapılıyor ama nese
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler