En yanıltıcı taktik - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En yanıltıcı taktik
10
●
321
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
En yanıltıcı taktik
1
2
18-06-2010, 01:40:01
#10
RoyalTANITIM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
belki de rakip takımda birisi bu şekilde hakemi yanıltmıştır, bu arkadaşlar da onu protesto ediyordur : ) tiplere bak : )
18-06-2010, 12:49:30
#11
qktq
Beyler bu kavga felan değil.Yurt dışındaki takımların birindeki gol sevinci daha bunun önceside var.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler