• 18-06-2010, 01:40:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    belki de rakip takımda birisi bu şekilde hakemi yanıltmıştır, bu arkadaşlar da onu protesto ediyordur : ) tiplere bak : )
  • 18-06-2010, 12:49:30
    #11
    Beyler bu kavga felan değil.Yurt dışındaki takımların birindeki gol sevinci daha bunun önceside var.