• 12-07-2007, 11:15:25
    #73
    Sıfır çekenler " "
  • 12-07-2007, 11:21:08
    #74
    0 çekmişim :S
  • 12-07-2007, 11:23:25
    #75
    Üyeliği durduruldu
    bende sıfır çektim offff
    ÖSS_SAY_2
    159,217
  • 12-07-2007, 11:25:42
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende 0 çekmişim.
  • 12-07-2007, 11:29:08
    #77
    Üyeliği durduruldu
    ben niye bakamıyom bu merete. Sunucularla mı giriyonuz napıyonuz internete
  • 12-07-2007, 11:30:39
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Exelans Senin sıfır aLdığın belLi bakıp napıcan la :d
  • 12-07-2007, 11:31:30
    #79
    xenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar önemli bir sınavı neden ciddiye almadınız 0 çektiniz ki ..
    Demekki kafamız basmıo.
  • 12-07-2007, 11:35:07
    #80
    http://tckimlik.nvi.gov.tr/ bile gümlemiş
  • 12-07-2007, 11:38:52
    #81
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    321'le girersin canım biryere
    sınıflarda kalmasam ne güzel şimdi bakardım sonuçlarıma
    neyse meslek lisesi yokmu hiç biz direk geçiyoruz
    benimde öyle nere olursa gitcem ilk tercih Eskişehir olacak..

    ya buarada tercihleri nezaman yapacağız..