Translate ve beşiktaş - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Translate ve beşiktaş
31
●
1.004
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Translate ve beşiktaş
1
2
3
4
15-06-2010, 20:55:44
#19
OnurStyle
15-06-2010, 23:32:58
#20
Space
Exwore adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşte beklediğim cevap.
Türkçeden ingilizceye çevirdiğimde yenebiliyorsunuz yani?
Tek yanlış bu yani?
Şakacı şey.
Yenilmeyecek şey yoktur, yeter ki ısırılabilsin.
15-06-2010, 23:35:01
#21
Exwore
Space adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yenilmeyecek şey yoktur, yeter ki ısırılabilsin.
Hı hı evet.
16-06-2010, 00:44:05
#22
mehmeTTemiz
Space adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
süpersin
16-06-2010, 01:23:55
#23
SocialDealers
Üyeliği durduruldu
Bunlarıda çevirmişler
Şampiyon Bursaspor = Champions Chelsea
Şampion Trabzon = Champion City
Kendileri şampiyon olamıyınca ezik takımın ezik taraftarları Google'dan tatmin ediyor kendilerini
bırak abisi eğlensinler
16-06-2010, 01:56:07
#24
RakipSiz2010
Üyeliği durduruldu
OnurStyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En kralı bu diyeceğim - rep atacaklar ama en kralı bu abi yaa
16-06-2010, 03:19:14
#25
RakipSiz2010
Üyeliği durduruldu
işte dengesiz adamlar - rep verip duruyor vermeye devam etmezsen adam değilsin. zorunamı gitti..
17-06-2010, 17:31:10
#26
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Exwore adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
(sağdan git)(!)
Ahahahhaha
yarıldım hocam
20-06-2010, 19:28:58
#27
jekymark
Üyeliği durduruldu
Google düzeltmiş
Besiktas Champions diyor artık
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler