• 14-06-2010, 02:52:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar konunun amacı hem eğlence hem muhabbet. Bizim amacımız ise en uzun konuyu yapmak mesela 1000 sayfalık bir topic nasıl olurdu? Muhabbet edebilirsiniz.

    Not: Saçma yorumlar yapmayalım.
    Not: İlginç bir konu ve bu konuya en iyi yer(MaxiGeyik) diye düşündüm hadi EN UZUN TOPİĞİ yapalım

    Ben başlıyorum

    Antalyada bugun hava çok sıcak gece saat 3 bunalıyorum
  • 14-06-2010, 03:02:22
    #2
    bence gerek yok
  • 14-06-2010, 03:56:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İstanbulda da hava baya sıcak şuanda heryerim kaşınıyor
  • 14-06-2010, 03:57:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Konu başlığı neden karma

    Topic yerine konu yazılsaydı daha iyi olurdu
  • 14-06-2010, 04:10:32
    #5
    1000 sayfalık konu yapsanız ne olacak acaba ? Kusura bakmayın ama gereksiz amaçlar için database'i şişirmenin ne anlamı var ki ?
  • 14-06-2010, 04:12:28
    #6
    genel forum havası var bu topikte. Ki zaten bu forumda da öyle çok uzun topikler bulunmakta
  • 14-06-2010, 04:27:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ha gayret birinci sayfa doldu
  • 14-06-2010, 06:44:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    jekymark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ha gayret birinci sayfa doldu
    sen 10.000 tane mesaj yaz ard arda 1000 sayfa olsun, 1000 sayfadan sonra 1001 olacak mı bakalım
  • 14-06-2010, 08:39:43
    #9
    DB şişerse şişsin, işi ne veri depolamak değil mi