Bu adamı yenmek imkansız ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu adamı yenmek imkansız !
57
●
1.559
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu adamı yenmek imkansız !
1
2
3
4
5
6
7
12-06-2010, 10:09:21
#10
Karaqunah
Üyeliği durduruldu
sazan gibi atladım hemen yenerim ben bu adamı diye
5+1de acıktı
12-06-2010, 10:30:23
#11
anLHsn
anammmm
ben müzik markette çalışıyorum ses dışarı cıkıyordu
kapıdan geçen adam tırstı ahahahah
12-06-2010, 10:39:16
#12
erko_aydo
yenildiğini anlayınca nasılda bağırıyor
12-06-2010, 10:43:21
#13
awdizayn
Üyeliği durduruldu
eglence iste, isten biraz kafanizi kaldirin diye yaptim
Korkudan altina edip defalarca -rep verenlere tesekkurler harbi cok eglendim okurken.
(telefondan giriyorum )
12-06-2010, 10:47:41
#14
anLHsn
- mi vermişler
12-06-2010, 10:49:03
#15
Rolleyes
Üyeliği durduruldu
ehehhe
yenilince ağlıyo bu ya başka rakip yokmu
12-06-2010, 11:15:15
#16
masterthone
pfff korktum
:
12-06-2010, 12:15:46
#17
TeHLiXe
LeFleur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir pislik olduğunu anladım zaten
bu adamı yenmek imkansız demişsin 2. hamlede
yendim
demişsin
yendim dememiş 2.hamlede yenildim demiş arkadaş
12-06-2010, 15:03:27
#18
jekymark
Üyeliği durduruldu
alıştık artık böyle şeylere korku yok
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler