• 06-06-2010, 02:19:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    camini açsana..?

    * salonun camida açik içerden, ceyran yapiyo..



    - web cami açsana

    * yokkki..

    - hadi ordan. ordan var görüyorum ben iconunu..?

    * burasi çok karanlik. ben göremiyorum cam filan. düsün artik ben cami göremiyosam, sen beni nasyl görüceksin



    - cami açsana

    * makine soguk..

    - hade leynnn...



    - cami aç bakiim..?

    * çiplagim.

    - olsun

    * iyi sen bilirsin..

    - one ***

    * söyledim..

    makine, bluetooth u cam zannediyo...



    web cami acsana

    *açinca çok yakiyoo be



    -tabe tabe



    camini açsana

    -ne camisi benim camim yok ki...bitane mahallede cami war o da belediyenin

    +boswer açma hiçbiseyi sen hatta çik msnden bidaha girme



    camini açsana

    -açmam

    +niye

    -annem göstert ama elletme dedi de ondan

    +e ne alaka

    -bilmem bahane bulamadim da



    - kameradaki sen misin

    - yok babam

    - haaa ben de sen sanmistim



    -cami açsana

    - burda bir sürü var gerekmez

    - cami yaa camii

    - anahtari yokki bende..

    - webcam salakkk

    - ha oymus..



    -cami açsana

    -kendime söz verdim açamam.

  • 06-06-2010, 03:25:15
    #2
    başlık yanlış olmuş hocam msn de kendimizi engellettirmek için ne yapmalıyız olcaktı